Kevin Costner ruhatára

Ki ne szeretne Kevin Costner bőrébe bújni? Vagy legalább a ruháiba? Ez utóbbit megteheti, hisz megérkezett a Griff Collection üzletekbe a filmsztár nevével fémjelzett Arqueonautas kollekció.

Az Arqueonautas márka egyet jelent az igényes, sportos tengeri életérzéssel! Ez a ruházat nemcsak látványos, egyedi és minőségi, hanem funkcionalitásában is illeszkedik a brand célkitűzéséhez.

Nevét a régészeti búvárokról kapta, akik a nyílt tengeren az elsüllyedt kincseket kutatják, beleértve az ókori hajóroncsok értékes kulturális és történelmi leleteit is.

2008-ban ez inspirálta a német divattervezőket egy magas színvonalú márka megalkotására, amit exkluzív anyagok és autentikus dizájn jellemez.

Ez a célkitűzés és a márkaépítés annyira jól sikerült, hogy Kevin Costner is a cég mellé állt és az arcát adta a márkához, sőt a branden belül egy saját nevével fémjelzett kollekciót is megalkottak közösen.

Nagyon fontos – mind a cég, mind Kevin Costner és remélhetőleg a vásárlók számára is – a márka társadalmi felelősségvállalása. A vásárlók minden megvásárolt ruhadarab révén 1€-val támogatják az AWW projektet, melynek feladata, hogy megvédje globális tengeri örökségünket. Mint az Arqueonautas szlogenje is mondja: Saving World Maritime Heritage – It’s our World!

Kidolgozott, aprólékos részletek jellemzik a márkát, színei főleg a piros, a kék és a fehér (tehát a klasszikus hajós színek) és a földszínek: a narancs és a zöld pasztellárnyalatai. Visszatérve a funkcionalitásra, olyan apró részletek segítik ezt, mint például a kabátra tépőzárral rögzített iránytű… hiszen mindig jó, ha tudjuk a helyes irányt.

Ugyan kevésbé funkcionális, ám hasonlóképpen újdonság a fiatalos McNeal márka a Griff Collection üzletekben.

Ez a brand alkalmi, laza és sportos viseletet egyaránt képvisel, ám nálunk a laza, sportos vonal jelenik meg. A McNeal megfelelő keveréke a trendnek és a hagyománynak, így azokhoz a fiatalos férfiakhoz illik, akik igényesek a megjelenésükre, ám a nagyon modern, kissé „komplikált” stílustól tartózkodnak.

A McNealnél nincsenek korlátok, a viselése könnyed életérzést ad. Szabadság, ami megnyilvánul a természetes anyagokban, a minőségben és a tökéletes szabásvonalakban.

Csak természetes anyagokat, pl. pamutot, lent és gyapjút találunk a kollekcióikban. A divat és a funkcionalitás egyaránt fontos. A különböző minták és fazonok a hagyományos szabásvonalaknak modern megjelenést kölcsönöznek. Színeiben a tengerészkék árnyalatok találkoznak a dzsungel zöldjeivel, a barna és drapp variációival, valamint az élénk színekkel, úgymint Campari narancs és piros.

Minthogy a fiatalos férfiakat hivatott megszólítani, így az elvárásoknak megfelelően az ingek karcsúsítottak, a nadrágok szűk fazonúak.

A Christian Berg ötvözi a divatot a hagyományos értékekkel és a klasszikus dizájnnal. A márkának nagyon erőteljes stílusa van, ami kiemeli viselője személyiségét és magabiztos megjelenést nyújt neki.

A tavaszi kollekciót, mint újdonságot, szintén megtekinthetik üzleteinkben.

Természetesen az új márkák mellett a már meglévő brandekről is ejtsünk néhány szót!

Ha valaki a Tommy Hilfigerre gondol, elsősorban laza, lezser sportruházat, vagy sportruházat tulajdonságait ötvöző utcai kollekciók jutnak eszébe. A márka természetes anyagokat használ (pamut len, kasmír és gyapjú), nagyon igényes és minőségi kidolgozás jellemzi!

Sportosabb és fiatalosabb vonala, a Hilfiger Denim lendületes, dinamikus, kissé bohókás amerikai életérzést képvisel. Itt megtalálhatók a nyomott mintás pólók, a feliratos pulóverek, sportos dzsekik és persze a farmerek minden színben és fazonban.

A Camelről (hivatalosan Camel Active, de szinte mindenki csak Camelként emlegeti) mit is mondhatnánk, hisz 1977 óta már biztosan mindenki találkozott vele. Ez az érett, igényes férfiak márkája: lezser, ám jól felismerhető Camel-stílusjegyek. Jellemzőek a márkára az afrikai szafarik ihlette natúr- és nyers színek kombinációja a naranccsal, a kékekkel és a khaki árnyalataival. A kombinációk csíkos és kockás darabok esetében jelennek meg, de uni változatok is kaphatók.

És végül, de tényleg nem utolsósorban – már ha csak a népszerűségi listát is nézzük, nem hátul van a helye – jöjjön a Basefield! Röviden a Basefieldről: divatos, sportos, az amerikai keleti part friss és fiatalos életstílusában. Kicsit részletesebben: a német márka az egyéniséget ízléssel kombinálva kreatív divatot teremt – sportos stílusban a legújabb divatszínekkel tükrözi vissza a korszellemet. A kollekció alapját az ingek képezik, amelyek a bordó, a kék, a barna, a zöld és a sárga különféle árnyalataiban jelennek meg, uni-, csíkos és kockás változatokban. Ezek a színek külön-külön és egymás kombinációjaként is kaphatók, így a hozzájuk igazított nadrág- és pulóverkínálat számos variációs lehetőséget rejt magában.

A férfi márkák mellett természetesen a hölgyek is kedvükre válogathatnak a tavaszi kollekciók színkavalkádjában, amire széles lehetőséget nyújt a Basefield, Clarina, In Linea, a Street One, valamint a Ladies by Griff egyedi stílusa.

A lehetőségek szinte határtalanok. Mindenkit arra biztatunk, hogy találja meg a maga stílusát, és válasszon az egyéniségéhez, a ruhatárához megfelelő darabokat. Mi igyekszünk segíteni ebben!

Megosztom