Hirdetés

+19 cm

Google Plus

A Peugeot visszatért a gyökereihez, újra az elegancia és a kényelem került a tervezés középpontjába.

Az 5008-as megalkotása nem volt túl bonyolult: a 3008-as típust hosszabbították meg közel húsz centivel, így már elfér benne hét ülés vagy rendkívül sok csomag. A hátsó sor leginkább kisebbeknek ajánlható, az előtte lévő ülések sem veszik fel a versenyt ülőlaphosszban a mindent vivő, szuper kényelmes elsőkkel. Viszont egy mozdulattal dönthető a háttámlájuk és így óriási, sík padlózatú tér varázsolható a fülkébe. Praktikus, hogy a jobb első ülés háttámlája előre dönthető, így a három méter hosszú tárgyak szállítása sem gond. Ez ad egy kis egyterűs életérzést az autónak, utalván az elődjére. 

Az utastér anyagai jók és a kidolgozás is kiváló, minimális a könnyen ujjlenyomatossá váló fekete zongoralakk, ami pozitív. A sci-fi filmekben is használható fülke éjszakai fényei hasonlóan szépek, mint a 3008-ban, a másik közös pont a kisebb testvérrel, hogy a rugózás, főleg – hátul – kemény, pattogós.

Ez a keménység kanyargós úton előny, mert jó kanyarsebességeket lehet elérni a VW Golf méretű suvval.

Aki komolyabb menetteljesítményre vágyik, annak a kétliteres dízel ajánlható, a 120 lóerős 1,6-os átlagos menetteljesítményekre képes. Nagyon megpakolva, ülésbe préselős gyorsulást – főleg autópálya tempó körül - nem kell várni tőle. A motor alacsony fogyasztása viszont kárpótol: az 1365 kilós autóval városban hat literes átlag is elérhető.

Hossz/szél./mag.: 4640/1840/1640 mm

Motor: 1560 cm3, 120 LE/ 350, 300 Nm/1750

Gyorsulás (0-100 km/h): 11,4 s

Ár: 7 769 000 Ft (Alapár: 6 790 000 Ft)

Tesztautó: P Automobil Import Kft.

Képek

+19 cm+19 cm+19 cm

Google Plus

Galéria

+19 cm
  • +19 cm
  • +19 cm
  • +19 cm

Hirdetés